středa 28. února 2018

Vůně domova

Je módní nadávat na Čechy a na to, jak se tu špatně žije, ale jak jsem poznával svět, zjistil jsem, že tady se žije parádně, je jenom nás nešvar, že víc nadáváme, než měníme a makáme. Ale tady je bezpečno a krásně. Přes cestování jsem pochopil, že tady mám doma, a taky jsem začal cítit, že se mi stýská po Česku.



Co je pro tebe domov?
Je to moje rodina, je to moje Česká republika a je to čeština. Naše zvyky a identita Čechů. Je módní nadávat na Čechy a na to, jak se tu špatně žije, ale jak jsem poznával svět, zjistil jsem, že tady se žije parádně, je jenom náš nešvar, že víc nadáváme, než měníme a makáme. Ale tady je bezpečno a krásně. Přes cestování jsem pochopil, že tady mám doma, a taky jsem začal cítit, že se mi stýská po Česku. Najednou jsem začal rozeznávat i český vzduch. Prostě mně Česko voní. Je krásně voňavé. Kdo tady je pořád, tak to ani neví, ale já tu vůni bezpečně poznám při každém návratu už na letišti.

(vypsáno z rozhovoru s Petrem Horkým v Pravém domácím časopise 1-2018, autor fotografie s názvem "Domov můj" Václav Hýža - www.vaclavhyza.cz)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Probuzený drak

Loňský geomantický  seminář Probuzení draka připomněl desáté výročí geomantických artefaktů v městské krajině Jeseníku. Letos jsme chtěli na...